УкрПозика КешБек 7% У Чому Підступ?

Тема мікрокредитування дуже актуальна для наших громадян в сучасних умовах життя. Медіа простір, зовнішня реклама кожного міста завалена оголошеннями того чи іншого кредитора. Кожен з яких дає, ну прямо кращі умови кредитування. Не від доброго життя, звісно, така активність компаній, але як казав класик «маємо, що маємо». Висока конкурентність породжує нову креативну рекламу. А головне, в боротьбі за клієнта, кожна компанія вдосконалює власний продукт. Двигун прогресу конкуренція часто штовхає на, здавалося, абсурдні кроки. Одним з яких є акція компанії УкрПозика, що наробила немало галасу.
УкрПозика – відносно молодий бренд. На ринку, активну діяльність провадить в 2019 році. За короткий проміжок часу вже встиг гучно заявити про себе. Головною «сенсацією» стала акція «- 7 відсотків». За її умовами клієнти віддають менше ніж брали в борг на 7 відсотків. Подібний захід проводили в Манівео не за довго до цього. Це ж прямі збитки скажете ви, і будете по своєму праві. Проте акція працює, кредити видаються, борги повертаються – у чому підступ?
Не має ніякого підступу!
Щоб розібратись у причині такого явища, як робота «в мінус», слід зануритись в деякі маркетингові поняття та загалом специфіку ринку. Давно минули часи, коли дефіцит товарів приводив до над прибутків у продавців. Можна було купити щось за 100 і сміливо продавати за 500, маржинальність (по простому зазор між купівлею та продажем товару) складала 400%. Зараз, ринок України, насичений як і товарами масового вжитку так і послугами. Для того щоб продати потрібно застосовувати більш складні механізми ні «от у мене є купуй». Попит породжує пропозицію, великий попит – висока конкуренція.
Чому компанії ідуть на «збитки»?
За що платять люди купуючи брендовий одяг? Він часто по якості не поступається добротним ноунеймам? Відповідь у самому питанні – бренд. Основною доданою вартості товарів масового вжитку є назва компанії. Ми радо купуємо пательні Тефаль, бо думаємо що в них хороше антипригарне покриття, так хороше, але ж не тільки в них. Є багато компаній що виробляють пательні не гіршої якості, та достукатись до споживача можна тільки великою кількістю реклами та ціною що нижча за конкурентний продукт. Це в свою чергу несе великі витрати які на етапі створення нової компанії закладаються як планові витрати, і можуть окупитись через роки. Є хороша приказка на цю тему «завоював ринок – піднімай ціни».
Також, нещодавно маркетологи почали рахувати досить цікавий показник LTV чи customer lifetime value. Цей показник дозволяє рахувати скільки грошей принесе в компанію один клієнт за певний час, по простому «час життя клієнта». Згідно цієї стратегії, клієнту можна продати перший раз в мінус, другий раз в нуль, заслужити його лояльність, а вже з третьої покупки почати продавати «в плюс». Компанія звісно почне заробляти з четвертої продажі а то і з п’ятої, але свою долю ринку отримують.
Така стратегія застосовується до будь яких продуктів, не обов’язково товарів. Тому, повертаючись до питання УкрПозики з чудовою акцією «- 7», уважний читач розуміє, що ніякого підступу не має, а така щедрість пояснюється запасом ресурсів та грамотною маркетинговою стратегією. Як наслідок компанія сформує лояльну до бренду групу клієнтів. А гроші почне заробляти по закінченні акції, та безпосередньо на повторних позиках які багато клієнтів будуть робити маючи хороші взаємини з організацією.
Тому беріть кредити онлайн, єдиний підступ що вас чекає – це прорахунок власних сил. Не ставайте боржниками якщо розумієте що віддавати немає з відки.
Поспішайте, акція діє до 31,12,2019!
Відгуки та коментарі
Залиште свій Email, якщо бажаете отримати повідомлення про відповідь на Ваш коментар